Danas ćemo pričati o tome kako ubrzati svoj racunar. Postoji mnogo ovakvih tutorijala na internetu, ali ja ću vam pokazati kako ja to radim. Potrebna su nam dva programa: WiseDiskCleaner WiseRegCleaner. Prvo što ćete uraditi jeste idite u ”MY COMPUTER” desnim klikom na disk C odaberite ”PROPERTIES”

1-slika-mypc

2sl

I kliknite ”DISK CLEANUP”. Ja odprilike čekam oko 5 minuta da cleanup završi, sve zavisi koliko nepotrebnih fajlova imate koje vam usporavaju računar. Kada završi skeniranje kliknite  “CLEAN UP SYSTEM FILES”

4

kao što vidite meni je oslobodilo 21.7 mb obrisaće vam greške na sistemu, kantu za smeće, itd. sve što vam je gore navedeno. Kada program završi kliknite OK. Kada smo to obavili sada
prelazimo na optimizaciju diskova. Udjite u ”MY COMPUTER” zatim samo kliknite na C disk kako bi ga označili i kliknite opciju ”MANAGE”

5

I odaberite ”OPTIMIZE”. Kada ste pokrenuli program označite diskove i opet odaberite OPTIMIZE ALL.

6-ispravka

Jedna napomena ovo može dosta dugo da traje meni odprilike traje oko 1h ali sve zavisi koliko fajlova imate. Prvo će da analizira sve fajlove pa tek onda radi optimizaciju. Još jedna napomena bilo bi dobro da vam sve bude isključeno, mislim na druge programe koji usporavaju racunar internet,bittorent itd… Meni je završilo, kliknite ”CLOSE”

7

Sada idite na ove linkove i skinite ova dva programa http://www.wisecleaner.com/wise-disk-cleaner.html i http://www.wisecleaner.com/wise-registry-cleaner.html oba programa su besplatna. Skinite instalaciju i instalirajte programe. Kada pokrenete WDC kliknite ”SCAN”

8

Kada završi kliknite ”CLEAN”
9

Zatim pokrenite WRC i odaberite ”DEEP SCAN”

10

Kada završi odaberite ”CLEAN”

11

To bi bilo to meni ovo dosta pomaže i ubrza mi računar, još jedan savet ako imate malo ram memorije ja imam 2gb idite desni klik na ”MY COMPUTER” pa”PROPERTEAS” zatim ”ADVANCED SYSTEM SETTINGS”
12

Pa onda opet ”settings”

13

i odaberite ”ADJUST FOR BEST PERFOMANCE”

14

Oslobodiće vam više rama čak i do 500mb, isključiće vam nepotrebne stvari biće vam malo ružniji dizajn sistema ali imaćete više ram memorije. Evo jedne razlike npr. ovo je normalan sistem

15

a ovo je kada uključite Adjust for best perfomance
ddddddddddd

To je to nadam se da sam vam bar malo pomogao, ako imate neka pitanja komentarisite objavu.  a mi se vidimo u nekom narednom blogu to tada pozdrav!